Social Media Rapportages: EĆ©n kop koffie en je weet hoe je in alleĀ media presteert!

DĆ© ondernemer en manager van tegenwoordig werkt continu met statistieken. Bij het management geldt de wet ā€˜meten is wetenā€™ nog steeds. Het maken van rapportages is dan ook noodzakelijk om te weten of de afgesproken KPIā€™s worden gehaald. Waar hechten managers veel waarde aan wanneer je een rapport stuurt? De tijd dat het aantal volgers of fans nog relevant is zijn we allang voorbij. Tegenwoordig richten we ons liever op de juiste doelgroep en is social media een van de belangrijkste pijlers geworden. Goede service is het nieuwe marketing.

Social Media Rapportages: van data naar analyse

Ik geloof dat monitoring alleen werkt als data gestructureerd antwoord geeft op jouw specifieke vraagstuk. Analyses verliezen aan kracht wanneer de data (brandstof) niet compleet is. Alle berichten blijven maar data als je niet op zoek gaat naar verband en structuur. Daarom staan de meest relevante analyses vast en check je deze in je dashboard of wekelijks in je mail. Zo zorg ik dat je snel en eenvoudig altijd antwoorden hebt.

Maar hoe dan?

Als je eenmaal voor jezelf hebt bepaald waar je social media rapportages voor wilt inzetten, komt de belangrijkste vraag van alles: HoƩ? Hoe ga je wat meten? En wat zeggen de inzichten die je vervolgens krijgt? Ik kan precies in kaart brengen wie er iets zegt, hoe iets wordt gezegd en wat er wordt gezegd. Ik kan daarnaast ook in een rapportage laten zien hoeveel berichten er met welk bereik zijn geweest en waar het wordt gezegd. Maar bepaal altijd eerst je doel! Waarom wil je Social Media Rapportages inzetten?

Wil jij met Ć©Ć©n kop koffie weten hoe je in alle media presteert?

Vakanties, weekenden, nachten… Ik zorg ervoor dat wanneer jouw potentiĆ«le klanten sociaal zijn, ik dat ook ben! Laat mij hard voor je werken! Jouw succes is tenslotte mijn succes! Ik ben ervan overtuigd dat ik de betrokkenheid, likability en fanbase van elk merk zal vergroten. Ik richt mij op het bieden van jouw best mogelijke social media-campagne en ongeĆ«venaarde klantenservice.

Neem contact op voor meer informatie over hoe ik mensen aan het praten kan krijgen over jouw bedrijf.